2018 június 25., hétfő
Fotó: Márki-Zay Péter Facebook oldala

Apáti Bence: Sajtószabadságot az összellenzéki mikrofonállványoknak!

Share

Nincs egy hónapja sem, hogy arról a jelenségről írtam, miszerint az ellenzéki média, elunva az ellenzéki pártok teszetoszaságát, töketlenségét, és szerencsétlenkedését, az objektivitás álarcát egy flegma mozdulattal a sarokba hajítva, beszállt a kampányba. Ami engem illet, ez a legkevésbé sem lepett meg. Tizenhét éve, sosem lankadó lelkesedéssel figyelem azt, hogyan hazudja magát független, közepén álló, objektív újságírónak magát Bánó András, Juszt László, Bárdos András, Kálmán Olga, vagy hogy az újabb hazudósok közül is említsek pár nevet: Hont András, Pető Péter, Plankó Gergő, Uj Péter, és azt is, hogy miképp szállnak be a szocik és/vagy a szadesz mellett – és a Fidesz ellen – a kampányokba.

Balliberális propagandisták ők. Mindig is azok voltak, mindig is azok lesznek. Legfeljebb a balliberális szót kell lecserélniük jobbikosra. Mert van az a pénz.

Kálmán Olga a legjobb példa arra, hogyan lesz valaki egy jelentősebb összegnek köszönhetően „kayaibrahimozó”, „schlehtcsabázó”, „közgépező”, „simicskázó, „vonávalnemszabadszóbaállnikozó” megmondónőből a Jobbik mikrofonállványa, Simicska és Vona Gaby „kampányfőnöke”. Mert van az a pénz.

Nyilván nem kevés pénzről beszélünk. Mennyi is lehet pontosan? Négymillió? A fene tudja. Nem is fontos, de egészen biztosan nem kevés.

Ahogyan azt sem lehetett olcsó mulatság elérni, hogy azok a hírtévés-magyarnemzetes kollégák „fidesz-propagandistázzanak”, akiket két éve még Kálmán Olga ballib haverjai, és havercsajai „kormánypárti-újságírósoztak” reggeltől estig. Persze nem tartom kizártnak, hogy mindannyian, pont egyszerre, pont a G-nap után világosodtak meg a tekintetben, hogy Orbán diktatúrát épít, meg az oroszok pénzéből akarja megvenni az RTL-t, és lettek emiatt – csak és kizárólag emiatt – Orbán kérlelhetetlen támogatóiból Orbán kérlelhetetlen ellenségei.

Innen jelzem, hogy ez az „RTL-megvevős projekt” kimondottan szarul haladhat, tekintve, hogy legutóbbi tapasztalataim szerint az RTL híradója nekem echte ellenzéki propagandának tűnik. A tegnap esti adás is kábé olyan volt, mintha Kálmán Olga, Uj Péter, és a Helsinki Bizottság közösen szerkesztette volna. És egy picit sem túloztam. Szóval baromi szexi lenne, ha a magukat komoly újságíróknak tartó független-objektívek elengednék már ezt a hazugságot. Mert attól, hogy naponta tízszer leírják, akkor sem lesz igaz, és mert minden ember láthatja, ha az RTL híradójára kapcsol, hogy az egy virtigli ellenzéki propaganda csatorna.

Mint ahogy az is remekül látható, hogy miközben az ellenzéki média és az ellenzéki sajtó reggeltől estig diktatúrát kiált, aközben Balázsék minden reggel órákon keresztül úgy tolhatják az ellenzék szekerét, és úgy oltogathatják a kormányt, hogy egy hajuk szála sem görbül…

Friss hír, hogy a hétvégén szitává lőttek Szlovákiában egy oknyomozó újságírót. És akkor még egyszer a diktatúrázóknak: miközben Szlovákiában agyonlőnek egy újságírót, aközben Balázsék Andy Vajna rádiójában húsz percig ünnepelhetik az ellenzéki összefogást.

Egy olyan országban diktatúráznak most sokan Simicska pénzéből, ahol a Rádió1 nem tudta és nem is akarta kilóra megvenni Balázsék ballibsi lelkét. Azok az újságírók, akik a G-nap előtt még szocik, libsik vagy kormány(Fidesz)pártiak voltak, sikoltoznak most arról, hogy Magyarországon nincs sajtószabadság, és azok, akik a G-nap után mintegy varázsütésre, majdnem egyszerre lettek jobbikosok.

Magyarországon sajtószabadság van. Olyannyira sajtószabadság van, hogy a még Kálmán Olgánál is függetlenebb Márki-Zay Péter kampányát sikerült végül mindössze kétmilliárd forintocska alá bepréselni.

Hogy jön ki ez a kisebb összeg? Nézzük!

Ha összeadjuk, hogy két hónap alatt mennyi pénzből működtek azok az ellenzéki médiumok, amelyek gátlástalanul kampányoltak MZP-nek: Index, HVG, 444, 24.hu, Mérce, RTL-klub, Azonnali, Átlátszó, 168 óra, Magyar Narancs, Válasz, Alfahír, Zsúrpubi, Magyar Nemzet, Népszava, HírTV, Ellenfény, Nyugati Fény, ATV, akkor azt látjuk, hogy nem sajtószabadság nincs Magyarországon, hanem őszinte ballib és jobbikos újságíróból van egy komoly deficit. Ezeknek az újságíróknak nyilvánvalóan arról is voltak információik, hogy

Márki-Zay kampányát Szabó Gábor, a Jobbik pártigazgatója és egy kampánycsapat is végig segítette, mégis függetlennek hazudták mindvégig magukat.

Ezek az újságírók magasról tettek arra is, hogy Márki más állításáról is kiderült, hogy hazugság, ugyanúgy szemrebbenés nélkül pörgették tovább a már megcáfolt valótlanságokat. Márki pontosan tudta, hogy nem miatta telepítettek kamerákat az utcájába, de gyakorlatilag ezzel a blöffel robbant be a köztudatba. És azzal, hogy állítása szerint, amint kiderült, hogy indul a polgármesteri székért, azonnal kirúgták. Ami szintén egy ótvar nagy kamu. Ez utóbbit egyébként pont ő maga ismerte be.

De a Simicska-katonákat mindez a legkevésbé sem zavarta. Tovább hazudoztak. Tovább pörgették Márki saját maga által is kamunak minősített kamuját. Hisz kampány van és mert Simicska kiválóan megfizeti az árulókat, és mert nehogy már Márki mondja meg azt, hogy mikor és mit hazudozott. Azt ők majd intézik.

Intézték is. Napi négy propaganda cikket, heti két porté műsort, és három címlapot kapott a többszörös lódításon kapott és betegesen hazudozó, sunyi polgijelölt. És minden esetben “diktatúrázós” keretbe foglalták MZP hősies harcát a gonosz Orbán-rezsim ellen.

Pedig, ha diktatúrában élnének, akkor a főnöküknek pont ebben a pillanatban egy mocskos pince rejtekében verné ki valaki egyenként a fogait, miközben egy másik lelkes barátja egy rozsdás fűrész segítségével választaná el a húsos végtagjait az alkoholtól fölpuffad törzsétől, a péniszéről nem is beszélve, amit egy olyan harmadik figura vagdosna le milliméterenként, aki ennek a folyamatnak minden másodpercét élvezné. Ehelyett a főnökük él és virul, egyik végtagja sem hiányzik, ahogyan – bár erről nekem nemcsak a Simicska előtt térdepelő ex-mandis, és nemzetes újságíróknak lehetnek ellenőrzött információi – egy milliméter sem hiányzik a „löttyett himtagjából.” – hogy Simicska fiának klasszikus fenyegetését idézzük.

Ő inkább vidáman graffitizik hajnalban és amikor kialussza magát, tiszta erőből szervezi az ellenzéki összefogást. Személyesen tesz arról, hogy napról napra nőjön azon újságírók halmaza, akiket személyesen mélytork.. akarom mondani meg lehet vásárolni.

Márki-Zaynak azok a Simicska-csicskák nyerték meg a Hódmezővásárhelyi választást, akik szövetséget kötöttek korábbi ellenségeikkel, a Soros fizetési listáján virító ballib propagandistákkal.

Mert a várost elvesztette a Fidesz. Márki-Zay Péter nyert. Szegényebbek lettünk egy ősfideszes várossal, és egy olyan illúzióval, hogy Jámbor András, Gulyás Marci, Uj Péter és Kálmán Olga sosem fog Vona emberének kampányolni.

De azt hiszem, hogy pont időben jött a pofon. Pont időben nyílhatnak fel a szemek, ahhoz, hogy mindenki meglássa végre, hogy egy pillanatig sem dőlhetünk hátra, egy pillanatig sem alibizheti el senki a kampányt, és, hogy a Soros-birodalom szövetségre lépett a Simicska-birodalommal. Ez a szövetség rengeteg újságot, hírportált és televíziót birtokol. Ez a szövetség rengeteg újságírót vásárolt meg. Ennek a szövetségnek rengeteg pénze van. Ez a szövetség lazán elvett egy ősfideszes várost. És ez a szövetség egy olyan emberrel verette meg a fideszes jelöltet, aki egy betegesen hazudozó, aljas, sunyi és nyilvánvalóan alkalmatlan szerencsétlen.

De mégis meg tudták csinálni. Mert van az a pénz.

Még van idő rendezni a sorokat, még van idő levonni a konzekvenciákat, még van idő kidolgozni egy olyan stratégiát, amiben megtaláljuk az ellenszerét annak a jelenségnek, ha a Zsurpubitól a Mércéig a Kurucinfón át, és a nyugati sajtó leplezetlen támogatásával minden ballib és jobbikos média a Fideszt támadja.

Ideje hát felvenni páncélt, kihúzni a kardot, mert nem akarunk még egy 2002-t. Ahogy Bayer Zsolt írta: felült a halott.

Apáti Bence

Hozzászólások

hozzászólás

Share

Esetleg más?

Dr. Zsebők Csaba: Vörös diktatúrák a Kárpátok alatt – 38. rész – Tízezernyi 56-os új otthona Franciaországban

Az oroszországi bolsevik hatalomátvétel 100. évfordulóján górcső alá vesszük, milyen hatást gyakorolt a kommunizmus az …

Egy hozzászólás van

  1. Dékány Ilona

    Kedves Bence ! Ismét “jól meg aszonta ” !Érdemes volt visszakapcsolni ide .
    IGEN , A HALOTT FELÜLT ! Semmiképpen nem lazíthatunk . Főleg azok nem , akik a kampányért , a kommunikációért felelnek ! Ugyanis sokan tennék a dolgukat , ha a “főokosok ” engednék . A csapatot irányítani , vezetni kell , és IDŐNKÉNT MEG KELL HALLGATNI !
    Remélem , hogy a BÉKEMENETET alaposan megszervezik ! Aztán összejön az 1848 méteres zászlóhoz az 1848 hazafi is !

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.